Kasia Kwiecień na Islandii

KASIA KWIECIENJak wszystkim Wam wiadomo Kasia Kwecień jakiś czas temu wygrała konkurs sponsorowany przez firmę Nikita na najlepsze snowboardowe krótkie video. Nagrodą główną był wyjazd na Islandię. W czytaj więcej prezentujemy Wam relacje z tej wyprawy przez samą Kasię.

„W połowie zimy Nikita Clothing ogłosiła konkurs na najlepszy klip snowboardowy. Wygrałam główną nagrodę czyli wyjazd na Islandię!!!
16 Czerwca nad ranem ruszyłam do Wawy na lotnisko. Potem przelot Wawa-Helsinki-Reykjavik. Na miejscu przywitała mnie ekipa Nikity i ruszyliśmy ich ogromną terenową furą na chill do Blue Lagoon(tamtejsze źródła). Zakwaterowali mnie w hoteliku , impreza zaczęła się w domu Nikity. Jedliśmy ryż z muszelkami popijając wódką z mentolem. No i ruszyliśmy na całonocny tour po Reykjaviku, popijając drinki o smaku syropu. Warto dodać ,że cały czas było jasno. Rano ciężka pobudka i wyruszamy do jaskini , potem obiad w knajpie wraz z premierem Islandii. W tym miejscu przebraliśmy się w kombinezony i ruszyliśmy pływać w jednej z najczystszych wód na świecie, która miała 2 stopnie Celsjusza. Każdy oddał kilka skoków z klifu i do auta. Po 3 godzinnej podróży na lodowiec, w aucie śmierdzącym rybą, (bo Islandczycy zamiast chipsów jedzą suszone ryby z masłem), wbiliśmy na otwarty kompleks basenów, potem knajpka rybna, hotel nad oceanem i impreza wraz z lokalnymi snowboardzistami połączona z ich zakończeniem sezonu. Następnego dnia wszyscy juz bardzooo zmęczeni ogarniamy snowboardowe ciuchy i ruszamy na lodowiec. Droga przypominała jakieś widoki księżycowe. Wjechaliśmy na szczyt ratrakiem i jazda na dół. W związku z ociepleniem klimatu śnieżek był dość miękki :P Później spacer, trampolina, obiad i ruszamy nad ocean. Przywdziani w seksowne pianki zimowe walczyliśmy z falami. Złapałam moją pierwszą falę i przy tym prawie się utopiłam:] Jakieś sesje plażowe i wracamy do domu Nikity. Zjedliśmy najlepszą pizze w Reykjaviku, wybrałam sobie kilka ciuchów. Potem ogarniamy rzeczy i następnego dnia do domu.
Ogólnie zajawa na Islandię jest max ,więc napewno niebawem tam wrócę !!!:D
Chciałam podziękować wszystkim, którzy oddali za mnie swoje głosy, ekipie Nikity oraz Aramowi za cierpliwość podczas nagrywania ;)
ISLAND BEST Í HEIMI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
Pozdrawiam
Kasia Kwiecień

All photos by: Bjorn Rosdahl

Kasia Kwiecien na IslandiiKasia Kwiecien na IslandiiKasia Kwiecien na IslandiiKasia Kwiecien na IslandiiKasia Kwiecien na IslandiiKasia Kwiecien na IslandiiKasia Kwiecien na IslandiiKasia Kwiecien na IslandiiKasia Kwiecien na IslandiiKasia Kwiecien na IslandiiKasia Kwiecien na IslandiiKasia Kwiecien na IslandiiKasia Kwiecien na IslandiiKasia Kwiecien na IslandiiKasia Kwiecien na IslandiiKasia Kwiecien na IslandiiKasia Kwiecien na IslandiiKasia Kwiecien na IslandiiKasia Kwiecien na Islandii

9 myśli nt. „Kasia Kwiecień na Islandii

1. brawo brawo, oby wiecej takich wypadow. troche poswiecenia i wycieczki same beda przychodzic do ciebie.

pozdro!

2. Islandia coś pięknego
    idzie się zamotać jak całą dobę praktycznie jest jasno